Spa!

Sitter just nu hos Johanna's och väntar på att hon ska ha duschat färdigt så vi kan börja med vårt spa! :D Brännhett fotbad och Avocado&Oatmeal ansiktsmask,myysigt värre ;) Och en massa talking också förstås.
Senare ikv kmr Ann över till mitt. Har ingen aning om vad vi ska hitta på men vi har mycket att tala om iaf. Så får vi väll göra det jag är bäst på...Äta,ofc! Så det är väll mina kvällsplaner. Ska bli så skönt att få gå och lägga sej sen också. Är helt slut. Hur ska jag orka med skola om 2 dagar? Det blir en utmaning jag sent lär glömma!
TTYL! :)


                                                   
                                                             XoXoTanja


Hehe,en gammal bild jag hittade på Johannas dator! Tack för lånet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0