Skola imrn!

Jasså då var sommarlovet slut och skolan börjar imrn. Vart faan tog sommarlovet vägen?! Har ju inte hunnit me nånting ju. Hade en massa saker som jag hade planerat in men de blev aldrig av... Nå jag har ju hunnit jobba iaf,det är ju en sak som är säkert. Och jag ska tydligen fortsätta jobba fastän jag börjat skolan,kan ju inte slita mej från Kiosken! ;) Lite extra pengar sitter aldrig fel. Ska avsluta detta inlägg ganska snabbt pga tidig uppstigning imrn. Men ville bara lägga in lite bilder av sommaren som varit. Tack alla söta :love: Gonatt!
TTYL! :)



XoXoTanja


Lagade ju min piercing! (fastän det var i april) :D

Vi grävde upp vår "skatt"!









Ser ut som om någon skulle ha smashat mej mot en vägg men wth!? xD


Orkar typ inte lägga upp fler bilder nu,men det har varit en otrolig sommar! :love:
PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0