Sista inlägget för idag!

Okej sista inlägget för idag! Kommer bli jävligt långt detta...Menmen. Kollade ju film ikv och kan mycket väl säga att jag rekommenderar dom! Grät som ett litet barn i filmen Marley and Me.
Checka Trailerna här:



<br />







BildBomb från båten Nurå! :D


Påväg till Åbo!



Johanna och Jag vid middagen :)

Och Becka.

Före vi gick ut och festade loss! ;)

I baren.


När vi kom tillbaks till hytten mitt i natten.




På morgonen gick vi runt lite :)



Blåsigt värre ute på däck :D


Lite runt på båten.




Vacker bild från hemresan :')


Det var allt fö bildernas del! klippet måste komma ennu senare pga problem -.-
detta inlägg skulle egentligen kommit för flera dagar sedan...Bättre sent än aldrig komma antar jag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0