Oops I did it again...

Hallojj alla! Nu har jag varit borta sedan torsdag då vi åkte till kalajoki. Vi sov i en stuga där och idag var det tänkt att vi skulle ha simmat utomhus i en simpark men vi fick simma inomhus ist pga dåligt väder. Sedan drog vi till abc och åt där! namnamnam :) Sedan kommer vi till Oops I did it again... Vi hade inga planer så vi hamnade på Anttila,och jag som sparar pengar skulle inte köpa nåt. Men som vanligt kommer jag därifrån med nya skor,smink och nagellack... But I can't say that I don't like it ;) Har sökt jättelänge efter sådant nagellack som jag köpte. Sådana som har små penslar så man kan dekorera naglarna :D Mycket bättre än tandpetare som jag använde förut.. -.- :) Nu ska jag vara lite på datan och lyssna på musik. Sedan ska jag väll se lite på tv och sova så jag orkar upp för att shoppa ännu mera imrn med Raffe! Pengarna försvinner... Men vi ska shoppa skolprylar så det räknas inte? x)
TTYL! :)

                                       XoXoTanja


:love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0