Me and my Brother <3

Och jag som trodde att hela dagen skulle vara förstörd?! Det blev den inte dock. Har suttit ute på terrassen hela dagen lång med lillbrorsan och haft det mysigt. Vi åt ute också. Så skönt vi hade i solen,så skulle det alltid kunna vara. Vem behöver mamma egentligen när man har en syrra som jag? :D Har inte packat ännu och det är ju lite skit med tanke på att jag ska köra iväg om ca.1 timma... Bra Tanja,bra!

Världens bästa lillebror! :)


Och så Jag som sitter och gottar mej med nudlar! :)



Nu när jag drar till J: stad kommer det att bli lite svårt att uppdatera men jag ska göra mitt bästa iaf! :)
Anledningen är att den dator som vi använder där är helt skit,typ från 90-talet lr nåt? -.- Den slocknar mellan varven så man blir lätt irriterad fort!
Men TTYL! :D

XoXoTanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0