Just wanna be with my bed today...

Hej alla söta! Är skittrött just nu men ändå på G!? Just wanna be with my bed huh? Aaaa åtminstone en liten stund till. Men jag sköter min lillebror nu så det går inte riktigt att sova då. Skulle egentligen lagt upp bilder från båtresan igår men det blev lite förhinder så de kommer väll in liite senare idag :)
Det är nåt fel på mej idag..Jag är inte det minsta hungrig och jag vill inte alls se mat överhuvudtaget. Och då vet man att det är nåt fel på mej. Ska väll städa lite mer idag och packa väskan för att senare dra iväg till pappa's i J:stad. Vad ska man hitta på att göra där då? Ingen som vet,ingen som vet... Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och sedan ska jag då städa i mitt rum. Kommer in ett inlägg senare!
TTYL! :)

XoXoTanja


ja-aa...
http://www.eyechew.com/lunchcartoons/NoFood.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0