Fotbad före jobbet (Y)

Hejsan hoppsan! Vaknade runt 12-1 tiden idag och var jättetrött... Men jag piggade till när jag släpade mej ur sängen och tog ett fotbad! Det var så varmt och härligt :) Bytte hett vatten typ 4 ggr (A) Hmmhmmm. Snart bär det av mot jobbet igen. Vill inte alls dit idag. Måste nog starta lite tidigare och ta en titt på lite böcker som jag kan ta med mej som tidsfördriv.
Snart börjar skolan igen och shit vad jag kommer va nervös första dagen! 3 tuffa år väntar mej med kosmetolog utbildning och kombi... Och jag som hatar att plugga! Men jag ska försöka mitt yttersta och jag ska banne mej klara mej igenom det också :D Nu ska jag fixa mej lite och sedan Work!
TTYL! :)



XoXoTanja



Kommer sakna Ann som inte kmr till samma skola... <3

Men jag får iaf behålla Raffe som också börjar på Kosmetolog! :) Mjöl i ansiktet btw? ;)                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

ähh du hindar int saknin me na myki vi kmr jo entå ti träffas:))

// ann

2011-08-11 @ 19:06:21
Postat av: Tanja

Jaa ja hoppas he! :)

2011-08-12 @ 10:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0