Första dagen avklarad!

Då var första skoldagen avklarad! :D Det var så bra skola och jag är så glad att jag inte åkte till gymnasiet! Jag tror jag kmr stortrivas vid Optima. Men jag är också helt slut efter allt ståhej... Alla i min klass verkade så trevliga och jag har inget emot nån av dem :) Great! Nu ska jag laga mat,kolla på nätet efter en ny skolväska och sedan hoppa i duschen. Sedan blir det väll att se över lite kläder för morgondagen och efter det blir det nog Gonatt Tanja. Ska ju upp ännu tidigare imrn,tar ju bussen då som går kvart över 7! Hur ska man orka och hinna!? Får ju ta och stiga upp 6... Nåväl. Ha det bäst, fastän detta var ett av världens sämsta inlägg -.- Puss :love:
TTYL! :)



XoXoTanja

Me today :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0