Byebye food...

Har nu bestämt mej för att sluta äta sött och onyttigt! Good Luck Tanja! (A) Neej men allvarligt! Kan ju inte gå omkring och se hur man sväller och konditionen blir sämre? Men jag ska inte sluta äta mat. Det är ju löjligt! Men bara skära ner på de onyttiga sakerna :)
Vaknade i morse och kollade lite film,sedan en "snabb" dusch och så bar det av mot Glasskiosken. Jo visst det är min lediga dag, men Johanna var ju där så OFC måste ju jag också joina då ;) När jag kom hem städade jag lite och ska fortsätta med det om en liten stund också. Jag har börjat städa otroligt mkt på senaste tiden och jag som hatar att städa? Och så vill jag organisera också och plugga när skolan börjar!? Nåt är så fel med mej... Men jag tror jag gillar det :D Ikv blir det att se färdigt filmen Trust med Johanna för vi hann inte se hela igår. Men jag ser redan att jag hatar det som händer i filmen. Johanna säger att den slutar dåligt och jag vill inte alls veta vad som ska ske. Ha det bra!
TTYL! :)


XoXoTanja

Kolla den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0