Bbbbback!

Heijsanhoppsan alla! Har bestämt mej för att försöka börja blogga igen :D Kommer kanske att lämna bort nån enstaka dag men ska försöka som sagt. Vill tacka alla söta som inte slutade besöka min blogg fastän jag hade bloggpaus :love: Igår var det ju villaavslutning och jag måste säga att fastän jag var hemma så var det ganska så skönt. Jag åt skaldjur och mycket annat gott och såklart åkte ju en och annan raket upp i luften också :)
Idag går hela dagen åt att plugga. Dumma jag väntar ju alltid till sista minuten -.- Har en "uppsats" som ska vara färdigskriven tills imrn + att jag har förhör i både engelska och matte... Hur ska detta gå? Bra hoppas jag iaf! Så det är ju just det jag håller på med just nu då. Googlar runt lite och försöker hitta lättare utvägar ;) Men det går tyvärr inte så bra som jag hoppats... Måste också passa på å säga att skolan jag går i nu är helt amazing. Har fått underbara nya vänner. Men de två jag kommit närmast är nog Ellinor och Jenny. De är toppentjejer båda två! :D Happy face or what!? Jooneej nu ska jag fortsätta med att slita häcken av mej så hörs vi senare.
TTYL! :)

XoXoTanja


Morgonpigga jag idag med min underbara coffee mugg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0