Är jag död eller...?

Guud vilken smärta! Huvudet värker,halsen värker,näsan rinner :( What happened last night..!? Äh skojade bara ;) Jag var ju hemma och hade mitt lilla mys och proppade i mej! Jag har gått och blivit förskyld,igen! Jag har typ varit sjuk varenda skolstart de senaste åren? Inte alls kul. Och ännu värre nu när jag ska börja i en ny skolan och kommer typ bara att snora och vara så hes så man knappt kan tala -.- Söker hejdlöst efter snabba sätt att bli frisk, går inte så bra. Men nu ska vi inte vara negativa! :D Idag är det min lediga dag men snäll som jag är så kör jag iväg till kiosken får att hälsa på Johanna. Och vi får se hur mkt vi har att tala om,jag tror det finns massor ;) Nu ska jag äta och så bär det av!
TTYL! :)


XoXoTanja



Jag och Lukas var på G med webcam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0